Follow Us On
MU
 
MU
 
Please swipe left/right to view content

Rangkaian Ubat Gigi Mu’min Max Oral Care adalah dirumuskan khas dengan Isonet Calcium Complexuntuk penjagaan dan perlindungan gigi dan gusi yang lengkap dan terbaik.

Isonet Calcium Complex adalah terdiri daripada campuran bahan-bahan semulajadi seperti berikut yang lembut pada gusi serta memberi perlindungan anti bakteria dan anti-kaviti gigi.

UBAT GIGI MAX ORAL CARE WHITENING
Gigi putih dan bersih memang cantik dipandang. Gigi boleh menjadi kurang putih akibat makan dan minum bahan-bahan yang berwarna misalan dengan kandungan kopi dan kunyit.

Ubat Gigi Max Oral Care Mu’min – Whitening adalah dirumuskan khas dengan Isonet Calcium Complex dan tambahan Partikel Pembersih Mikro untuk membersih gigi supaya gigi menjadi lebih bersih dan lebih putih.

UBAT GIGI MAX ORAL CARE PRO CLEAN
Setiap orang idamkan gigi yang bersih dan sihat. Bakteria pula adalah punca nafas berbau serta kerosakan gigi.

Dengan menjaga kebersihan gigi, gigi akan menjadi lebih bersih dan pembiakan bakteria dapat dihindari.

Ubat Gigi Max Oral Care Mu’min – Pro Clean adalah dirumuskan khas dengan Isonet Calcium Complex dan Partikel Pembersih Mikro untuk membersih gigi anda dengan lebih berkesan supaya gigi tetap bersih, sihat serta nafas yang segar.

UBAT GIGI MAX ORAL CARE SENSITIVE
Gigi menjadi sensitif akibat beberapa sebabantaranya enamel gigi sudah terhakis, terdapat garis retak di gigi atau kaviti gigi.

Sekiranya dentin gigi terdedah akibat gusi yang lemah atau terhakis, gigi akan terasa sakit apabila minum minuman yang sejuk, panas atau terlalu manis.

Ubat Gigi Max Oral Care Mu’min – Sensitive adalah dirumuskan khas dengan Isonet Calcium Complex dan Potassium Nitrate untuk membersih gigi sensitif dengan lebih berkesan.

Potassium Nitrate telah dibuktikan secara kilinikal untuk mengatasi sakit gigi sensitif dengan melindungi hujung-hujung saraf yang terdedah.